czwartek, 5 lipca 2012

Pożegnanie :(

Hej.Długo wahałam się z tą decyzją odejść czy nie?Bardzo kocham blogowanie,pisanie o nowościach itp.Od września idę do 2 gimnazjum.W 1 klasie trochę zaniedbałam szkolne obowiązki i nie tylko.Więc w 2 klasie chcę się poprawić w nauce itp.Mam nadzieję że rozumiecie.Dziękuję Fiolioli za to że dała mi szanse pisania na tym blogu oraz dziękuję Wam za to że mnie tak miło przyjęliście. 

Serdecznie pozdrawiam Marta.

PODAJĘ NA ZAKOŃCZENIE WYNIKI KONKURSU :
PRAWIDŁOWA ODPOWIEDŹ TO  TAJEMNICE DOMU ANUBISA .
NAGRODĘ WYGRYWA:
Metalka777 jeżeli jesteś SS wystaw coś w bazarze za 6 sd a jeśli nie wybierz sobie jakiś prezent za tą kwotę.

+Odpowiedź na Twoje pytanie:Czy oglądasz ten serial?    Tak oglądam kocham go.Jestem jego wielką fanką i polecam go wszystkim :)

4 komentarze:

Ellara pisze...

dziękuję :)
szkoda, ze odchodzisz... będę tęsknic :)
Metalka777

Ellara pisze...

jaki jest Twój nick na SD bo chcę Ci coś wystawić ;)?

Anonimowy pisze...

Martissxx3 :)

Unknown pisze...

Nic się nie dzieje na blogu. Może chciałabyś go sprzedać?
Moge kupić za sd lub realne pieniądze. Jeśli jesteś zainteresowana to pisz na gg (13382467) lub maila fashionznaczymoda@wp.pl

Jeśli ktoś inny ma bloga na sprzedaż to też niech się zgłasza :)