niedziela, 23 września 2012

Kolory Stardoll: Brązowy!

Brąz- kolor kojarzący mi się z jesienią i stylem boho. Kamizelki hb w tym kolorze są wręcz rozchwytywane. Frędzelki, piórka... Stardoll oferuje nam stosunkowo niewielką kolekcję ubrań w kolorze brązowym, jednak znajdzie się kilka takich, które koniecznie trzeba zakupić :)

Oto lista ciekawych artykułów w tym kolorze: 


Pierwszym ciuchem jest brązowa kurteczka z Bizou, którą dużo osób ma już w swoich szafach. Kosztuje niewiele- bo tylko 7sd- a nadaje się do wielu stylizacji. Następną brązową rzeczą jest sukienka (14 sd, RIO), która wspaniale nadaje się do roli bazy, podstawy stroju. Skarpetki to niewielki wydatek, ale dość ciekawy element stroju. Kosztują tylko 30sm! Następnym ubraniem jest bluzka za 87 sm, która ma może niewiele wspólnego z brązem, ale fajnie się prezentuje na dollce :3  Ostatnią rzeczą są buty kosztujące tylko 50 sm. Mają ciekawy kształt. Jakbym miała okazję, to chętnie bym w takich pochodziła :D

Stworzyłam dla was również 2 stroje w brązowym kolorze:


Pierwszy stworzony w starplazie nie jest zbyt tani, gdyż użyłam do niego spodni za 22sd. Aktówka to kompletny Must Have :> Zapomniałam jej umieścić na liście powyżej ;) Stylizacja oczywiście w kolorze brązowym, typowo jesienna. Druga również miała być bardziej jesienna, ale mam pewne braki w szafie, tz. nie mam ciekawych brązowych spodni i kurtki :) Ten strój nie jest szczytem moich możliwości, ale szafy mam niestety ubogie w brązowe rzeczy :<

I jak? Co sądzicie o pierwszym artykule z cyklu Kolory Stardoll? 
Zaznaczam że to w 100% mój pomysł :3

2 komentarze:

DarkSun pisze...

W 1 zmieniłabym właśnie spodnie. Nadają stylizacji niepotrzebnej ciężkości. Ale reszta bardzo mi się podoba :)
Co do drugiej, to jest średnia. Nwm po co te bransoletki. Kolorystycznie buty i skarpetki wyglądają niezbyt dobrze (bez skarpetek byłoby lepiej.)

JuliaWie pisze...

Oh! W końcu jakiś komentarz xD Dziękuję za szczerą opinię. Co do drugiej stylizacji zgadzam się z twoją opinią. Na siłę próbowałam zrobić jakąś brązową stylizację w apartamencie. Mi samej średnio się ona podoba :D

Dzięki, Juliawie