niedziela, 30 września 2012

Ocena apartamentu.

Witajcie! Dziś zajmę się oceną apartamentu doll o nicku erlestyna.


Część 1. Nie wiem gdzie powinnam patrzeć. Brak synchronizacji, spójności. Co tu robią te dwa stoliki?Ta część pokoju całkowicie do naprawy. Nic mi się nie podoba.


Część 2. Tu już trochę lepiej. Lewa strona tej części do wywalenia. Nie powinnaś nic wkładać pod podłogę... Wnęka w pokoju jest dość dobrze zaczęta, lecz ten obraz kompletnie tam nie pasuje. Ładnie wygląda połączenie tej szafki z kwiatami, lecz nie komponuje się z niczym.

Pozwoliłam sobie stworzyć własną wersję wnęki w twoim pokoju:


Postawiłam na żywe, świeże kolory. Bardzo ładna żółta sofa. Wykorzystałam elementy z innych pokoi, gdyż nic nie dało się wykombinować z mebli z tego pomieszczenia.

Co sądzicie o mojej pierwszej ocenie apartamentu? 

PS. Wybaczcie słowa krytyki, ale staram się być sprawiedliwa.

2 komentarze:

Agnes pisze...

Cześć .... Co mam nacisnąć by zrobić takie zdjęcie? W sensie że jakie klawisze. Odpowiedz tu lub na mym blogu
aga-modneubrania.blogspot.com

JuliaWie pisze...

Naciśnij guzik na klawiaturze "Print Scrn" (nad strzałkami).

JuliaWie