niedziela, 5 sierpnia 2012

Metamorfoza Asia01

Kolejna metamorfoza już się pojawia! Piszcie jak wam się podoba ;)

Przed:


Strój w porządku. Ładnie dobrane kolory bluzki i spódnicy oraz torebki, która strasznie mi się podoba. Nie mam się czego doczepić.


Makijaż w pasujących do stroju kolorach, niestety nie widzę pomiędzy nimi przejść. Kości policzkowe bardzo ładnie podkreślone. Świetna fryzura :> Części twarzy też ładne.

Po:


Znalazłam drugą śliczną torebkę i musiałam jej użyć. Starałam się stworzyć coś ciekawego. Bluzka ma bardzo fajny print.


Makijaż w kolorze błękitu i szafiru. Na dolnej powiece maznęłam trochę żółtym, ale mało to widać. Kolor włosów miał kontrastować z niebieskim outfitem. 

I co sądzicie o metamorfozie? Czekacie na więcej? ;P

2 komentarze:

DarkSun pisze...

No ładnie Ci to wyszło. Ładnie :)



shavlette.blogspot.com

always. pisze...

Dzieki za metamorfozę :D Bardzo podoba mi się strój po :D Chyba stworzę coś podobnego :D

asia01