sobota, 4 sierpnia 2012

Metamorfoza Hmmmlaura

Proszę was raz jeszcze byście komentowali moje posty. Najbardziej zależy mi na opinii osób którym metamorfozę wykonałam.

Przed:


Twój dzisiejszy strój mi się podoba. Motyw ombre w garderobie to strzał w dziesiątkę. Jedyne co bym zmieniła to kurteczka i ewentualnie bransoleta. Śliczne kolory na spodniach <3


Makijaż powiek średnio mi się podoba. Niby wszystko jest ok, ale niepotrzebnie na oczy dałaś ten różowo-pomarańczowy kolor. Jeśli chodzi o twarz to zmieniłabym kolor oczu na brąz, gdyż niebieskie oczy przy ciemnej karnacji nie wyglądają naturalnie.

Po: 


Pozwoliłam sobie zrobić dwa stroje. Oba delikatne, kobiece. Nie wiedziałam na który się zdecydować, więc dodałam oba. Masz bardzo fajną szafę, niestety w środku straszny bałagan.


Nie zmieniłam makijażu na kościach policzkowych, bo mi jakoś nie wychodził :/ Usta zostawiłam niepomalowane, a na powieki nałożyłam cztery kolory (trzy z palety i jeden z kredki). Tamta fryzura bardzo mi się podoba, ale zmieniłam ją na krótszą.

Co sądzicie o dzisiejszej metamorfozie? Komentujcie i wyrażajcie swoje opinie.

2 komentarze:

Unknown pisze...

Ładna metamorfoza, tylko mi ten wianek na głowie się nie podoba a tak to super ! :)

Necia7

Anonimowy pisze...

Dziękuję bardzo. : )