czwartek, 2 sierpnia 2012

Metamorfoza Synopsa

Zapraszam do obejrzenia metamorfozy doll o nazwie synopsa. Jeśli ktoś chce się zgłosić proszę pisać w poprzednim poście ;)

Przed: 


Podoba mi się twoja stylizacja. Widać, że musiałaś trochę się nad nią pomęczyć. Strój jest ciężki, ale ciekawy.


Makijaż to zupełne przeciwieństwo stroju i niestety nie chodzi mi tu o kolory. Zawartość twojej stardollowej kosmetyczki pozostawia wiele do życzenia. Sztuczne rzęsy? Za jakie grzechy? Nic, kompletnie nic mi się w twojej twarzy nie podoba.

Po:


Postawiłam na lekkość, biel. Można by powiedzieć że wywróciłam twoją doll o 180°. Twoja szafa niestety nie jest zbyt bogata, ale znajdzie się w środku kilka naprawdę wspaniałych ciuchów. Nie znalazłam żadnych lepszych butów :/


Kolor włosów zmieniłam by pasował do brwi. Tamta fryzura kompletnie mi się nie podoba, więc zmieniłam też ją. Do makijażu użyłam tylko fioletowego cienia (i farby xD) oraz linera. Zapomniałam ściągnąć pieprzyka :/

Dobra rada: Zrezygnuj ze sztucznych rzęs i nadmiaru błyszczyka na ustach. Powiększ też swoją kosmetyczkę, gdyż nie posiadasz nawet podstawowych kosmetyków (!)


Mam nadzieję że metamorfoza dobrze mi wyszła. Wyrażajcie swoje opinie w komentarzach.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Dziękuję za metkę i opinię ;d Podoba mi się, co do makijażu - nie opanowałam jeszcze jego sztuki na stardoll ;)

synopsa