piątek, 7 września 2012

Metamorfoza Izabelwika

Witam! Zaczynam tworzyć metamorfozy osób z kolejki :) Życzę miłego oglądania! :>

Przed:


Strój nie zachwyca, nie ma na czym zawiesić oka. Torba jest kompletnie z kosmosu. Paznokcie również kolorystycznie nie pasują. Zmieniłabym torbę, dodała jakiś blazer i biżuterię.


Makijaż starannie wykonany, ale nudny. Nie mam się do czego przyczepić. Śliczna fryzurka :3 Usta trochę za nisko.

Po:

 

Stworzyłam dwa stroje. Mimo że masz wysoki poziom(57) to ani twoja szafa, ani kosmetyczka nie zachwycają. Udało mi się stworzyć dwie, całkowicie odmienne stylizacje. Brakuje w nich torebek, ale żadnych ciekawych nie posiadasz.
Uzupełnij szafy!


Tak jak już wcześniej wspomniałam- twoja kosmetyczka nie zachwyca. Brakuje podstawowych kosmetyków. Makijaż w kolorze blado fioletowym oraz jasno brzoskwiniowym. Dodałam sztuczne rzęsy. Usta pomalowałam ślicznym kolorkiem szminki :D

Co sądzicie o metamorfozie? Który strój wyszedł mi lepiej? :3

2 komentarze:

Izka123 pisze...

okey :) bardzo dziękuję za metamorfozę a co do stroju pierwszy jakoś bardziej mi przypadł do gustu :)
Izabelwika

Unknown pisze...

super że jesteś <33