sobota, 8 września 2012

Metamorfoza Rojka100

Hej! Dziś zrobiłam kolejną metamorfozę. Zapoznajcie się z efektami! :>

Przed: 


Bardzo podoba mi się połączenie tej bluzki i spódnicy baskijką. Niestety dobrane dodatki nie powalają. Strój który stworzyłaś jest delikatny, kobiecy tak więc na pewno nie pasują do niego rockowe dodatki. Naszyjnik nie jest najgorszy, ale to nakrycie głowy przeraża. 


Elementy twarzy w porządku. Usta trochę za nisko ;) Bardzo ładnie, starannie wykonany makijaż oczu i kości policzkowych. Kolor fryzury ładnie komponuje się ze strojem.

Po:


Pozwoliłam sobie stworzyć aż trzy stylizacje. Nie ma w nich zbyt wielu elementów, bo nie potrafiłam ich dobrać z twoich szaf. Pierwszy strój to eleganckie połączenie żółci i czerni. Na tej fryzurze żółta opaska nie wygląda najlepiej, ale włosy można zmienić :D Drugi outfit jest bardziej codzienny. Trzeci chyba najbardziej mi się podoba, choć nie jestem przekonana do tej torebki.


Podwyższyłam lekko usta. Zmieniłam fryzurę na jedną z moich ulubionych. Starałam się stworzyć kolorowy makijaż, który pasowałby do wszystkich trzech strojów. Użyłam do niego aż czterech kolorów cieni- fiolet, róż, pomarańcz i żółć.

I jak? Co sądzicie o tej metamorfozie? :)
Który z trzech strojów najbardziej wam się podoba? ;)

1 komentarz:

emilia pisze...

łał! Świetna metamorfoza, szkoda tylko ,że przyłapałaś mnie na stroju który jest chyba moim najgorszym. Ja bym sobie na Twoim miejscu nie szczędziła minusów. Koszmra to był poprostu. Ale bardzo ładnie, dzięki! Spróbuje sobie zrobić takim makijaż bo jest poprostu boski!/rojka100