wtorek, 11 września 2012

Metamorfoza CudneOczka

Zapraszam do obejrzenia metamorfozy! :D

Przed:


Makijaż jest w porządku. Równo pomalowane powieki, ale nie bardzo podoba mi się kolor oczu, brwi i ust. Są za ciemne, ale rozumiem że taki masz styl. Kolczyk w wardze nie wygląda naturalnie.




Stylizacja w Punkowym stylu. Nie jest to może mój konik, ale nie mogę się doczepić. Wszystko ze sobą gra.

Po:


Makijaż nie wyszedł mi najlepszy, ale to przez braki w twojej kosmetyczce. Fioletowo ;) Postaraj się uzupełnić szafkę z kosmetykami ;D


Twoje szafy, tak samo jak i kosmetyczka są dość ubogie. Nie znalazłam prawie nic w kobiecym stylu, więc stworzyłam coś rockowego (?). Niestety nic lepszego mi do głowy nie przychodziło.

Co sądzicie o rockowo-punkowym stylu? 
Przemawia on do was? ;)

1 komentarz:

Kasia Kuc pisze...

dziękuję za metamorfozę, podoba mi się ;)
CudneOczka